יום חמישי, 27 במרץ 2014

הכי הכי אוהבת באמסטרדם - חלק 2

המילה המלצות גורמת לי לעיתים לפריחה קלה. בעידן הדיגיטל וההילה סביב 'חוכמת ההמונים' אני ניזונה ומונעת על בסיס יומיומי מהמלצות ומוצאת את עצמי לא פעם שואלת את המרחב הדיגיטלי על המלצות בתחומים שונים. שורה תחתונה עד כה - טרם התאכזבתי. כנראה שגיבשתי לי מרחב דיגיטלי משובח (-:

בעקבות הבלוג, אני מוצאת את עצמי לפחות כמה פעמים בשבוע עונה לבקשות ופניות שונות ומשונות
על אמסטרדם ותודה לכל הפונים! דיי בזכותכם אני יונקת עוד ועוד מידע על העיר.
אני ממש לא מומחית לעיר וגם לא מתיימרת להיות, אך בהחלט אוהבת לשתף את האהבות הקטנות שלי וגם מנסה לרכז ולשמור לעצמי את הדברים האהובים עלי בעיר הגדולה.אז קבלו בקול תרועה את חלק ב' על האהבות הקטנות שלי בעיר הגדולה: 

Yoga Time 

Delight Yoga אוממממממ. שאנטי. לחובבי היוגה - זה הסטודיו שאני ממליצה עליו לחובבי היוגה. יש להם שני לוקיישנים. השיעורים באנגלית. מומלץ בחום. יש מספר סוגי יוגה. מורים מעולים. מרחב נעים. השיעורים קצת עמוסים, אבל יש מגוון שיעורים והמיקום של שני הלוקיישנים נוח וקל להגיע מרחבי העיר (ותודה לטלי ב. שהביאתני עד הלום).

Sushi Time



מדובר בהתמכרות קשה קשה. מי שעוקב אחרי מכיר את שאלותיי החוזרות ונשנות מהרגע הראשון שעברתי לכאן: 'איפה אפשר לאכול סושי טוב באמסטרדם?' יש כאן שפע של דגים ובאופן מפתיע ואפילו מעציב, אין הרבה סושיות משובחות. יייתכן שכמה יחלקו עליי... אז זה הזמן לשלוח אלי עוד סושיות משובחות!!! עד היום, גיבשתי 'רשימת סושי' אשר אינה מביישת מבקר מסעדות ואני בטוחה שיש עוד מקומות שווים אשר טרם ניסיתי. עד כה זה המקום הראשון שלי והוא בדרום אמסטרדם בקניון חביב ושקט בשם Gelderlandplein- באזור שתיירים בדרך כלל לא מסתובבים. לא הייתי מגיעה במיוחד לקניון, אבל אם כמהים לסושי שופינג וסושי זה תמיד שילוב מנצח.
המחירים סבירים והכי חשוב פשוט טרי וטעים! מומלץ להזמין בשעות הערב. ההמלצה שלי לסושי משובח באזור: Izakaya Tanuki (ותודה ללימור לוי ואודליה על ההמלצה!)


 כתובת: Pieter Lastmanwag 9, Amstelveen 



Steak Time 

Cafe Loetje אני יודעת שזה לא כל כך פופלרי בימים אלו להמליץ על מסעדת בשרים משובחת,
אבל סורי אני באופן רשמי טרם המרתי את דתי לצמחונות/ טבעונות אז כל כל מי שהמיר את דתו יכול לדלג להמלצה הבאה. זה ה---מקום בעיר לאכול סטייק משובח. באים לכאן אך ורק בשביל סטייק, צ'יפס ובירה. כן, כן מקום הולנדי טיפוסי ומשובח. ממוקם ברחוב שקט לא רחוק מהמוזיאומפליין. המסעדה תמיד ובכל שעה הומה אדם, בעיקר מקומיים ופחות תיירים וניתן להזמין מקום רק משישה אנשים ומעלה או פשוט לחכות. ההמתנה מומלצת בחום, אם נקלעתם לאזור. אני תמיד מזמינה את אותה מנה וטרם התאכזבתי. יש כמה סניפים בעיר- יכולה להמליץ רק על הסניף הזה.  

כתובת: Johannes Vermeerstraat 52, 1071 DT Amsterdam 






Brasserie Time  

Cafe George - בית קפה מודרני אשר מסתבר שקיים סביבו הרבה 'הייפ' והוא מוקם על תעלה קסומה בשם ליידסגראכט. נקודה שלווה, אך קרובה לכל הבלאגן ולליידספליין. 'ספוט' מושלם פלוס ++ ליום שמש. יש כמה סניפים בעיר ואני נחשפתי (ותודה לעדי ג.) אליו לאחרונה ביום שמש מ-ה-מ-ם וכמובן ישר התאהבתי. קצת יקר, אבל שווה בדיקה. 

כתובת: Leidsegracht 84, 1016 CR Amsterdam






Culture time 

Foam - Photography Museum 

מדובר במוזיאון צילום הנחשב לאחד המובילים והחשובים בתחומו ונמצא במרכז העיר. באופן אישי אני הולכת לאיבוד במוזיאונים גדולים ואחרי שעתיים- שלוש (מקסימום) זקוקה לאוויר צח וחשה 'אוברדוז' תרבותי. בתור חובבת צילום ונגמלת אינסטגרם - עם קריזים תקופתיים אני מאד אוהבת ללכת למוזיאון. תערוכות מגוונות בתחומים שונים: צילום עכשווי, אופנה, היסטוריה ועוד ובהחלט שווה בדיקה אם אתם מגיעים לעיר. 


כתובת: Keizersgracht 609 1017 DS Amsterdam





Ice cream Time

ונקנח ב----גלידה איטלקית הכי שווה בעיר: Pisa Ijs ממוקמת בדוכן ליד ה RAI. את הטעמים יסדו ורקחו משפחת איטלקים ב 1935 וחוץ מההיסטוריה היא נחשבת 'מוסד' בעיר. יש להם את מגוון הטעמים הכי גדול בעיר וחוץ מהדוכן יש גם גלידריה & בית קפה בשכונת הפייפ. גלידה משובחת! 

כתובת: 

Eerste van der Helststraat 62B, Amsterdam (בפייפ) Scheldeplein 10, Amsterdam (ליד ה RAI) 




- The End -  










להמלצות נוספות תכנסו לדף

 'ההמלצות הכי שוות למבקר באמסטרדם'  




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה