יום חמישי, 26 בספטמבר 2013

ממשיכה לקלף ולהתקלף. (אין כניסה לציניים)


חג שמח!!! בהמשך לפוסט הקודם ולמי שפיספס: אני במסע של חיפוש אחר כיוונים חדשים, מרגשים, מאתגרים ובמסגרת החיפוש החלטתי כל יום להסתכל על לפחות הרצאה אחת מעוררת השראה בערוץ TED- (למי שלא מכיר זה הזמן להתחיל להתמכר: http://www.ted.com/) בנושאים המעניינים אותי או לפחות אני חושבת שיתרמו לי לחיפוש, להשראה, שינוי פרדיגמות וכו'.

במסגרת השוטטות היומית - נתקלתי בהרצאה של ניל פסריחה: The 3 A's of awesome 
שאולי היא קצת 'אמריקאית' במהות שלה (למרות שהוא בכלל קנדי) אבל בעיני היא פשוטה, כנה ומעוררת השראה.  

אז בקצרה: ניל מספר בדרך מאד אותנטית וזורמת, איך הוא הגיע לכתוב את הבלוג שלו אשר זכה להיות אחד מהבלוגים המובילים בעולם. הבלוג של נייל פסריחה, 1000 דברים מדהימים מדגישים את תענוגות החיים הפשוטים, ממילוי חינם ועד סדינים נקיים. בשיחה מרגשת מטד בטורנטו, הוא מגלה את שלושת הסודות (כולם מתחילים באות A) שמובילים לחיים שהם באמת מדהימים.

אז מה אני לוקחת משם? אז כפי שאתם בטח הבחנתם, אני אוהבת לכתוב (וגם לדבר מי שמכיר אותי יודע...אבל אולי המגורים כאן ניתבו את הדיבור לכתיבה) וכבר שנים אני כותבת לעצמי. התחלתי עם זה שלמדתי 'ימימה- חשיבה הכרתית' והאמת--- התמכרתי. עבורי זה אמצעי תרפויטי מדהים.


***לצינים שביניכם- זה הזמן לפרוש***. בכל מקרה החלטתי (בהשראתו) להוסיף לכתיבה היומית שלי, כל יום דבר קטן המרגש אותי או שאני אוהבת, או שאני מודה עליו או אפילו גורם לי לחייך. עוד לא בחנתי מהן התוצאות של ה'רעיון המהפכני הקטן שלי', אבל זה בהחלט מעורר תחושות טובות בגוף ופתאום מגלים כמה דברים קטנים, שגרתיים שאנו אפילו לא חושבים עליהם: ממלאים אותנו בשמחה ומעבר.

ולסיום: תקליקו ותהרהרו קצת. הוא לא ממציא את הגלגל, שמענו את זה לפני אלפי פעמים, אבל זה בהחלט מעורר השראה. יום מקסים. 










Little Things 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה