יום חמישי, 9 בפברואר 2017

סימנים שעברתי את גיל 40

טוב זה בהחלט לא הנושא הכי סקסי בעולם. מה זה משנה הגיל? 
זה הכל יחסי. קאט דה בולשיט. 
זה משנה. 
בזמן האחרון אני חושבת על זה יותר ויותר. לא על הגיל אלא יותר על הסימנים המתלווים אליו. 


אז הנה כמה הסימנים שבהחלט חלפתי את גיל 40: 

1. מתעצבנת שילדים צורחים באוטובוס 
2. יש השלכות רציניות אם תוקעים המבורגר אחרי חצות 
3. מתרגשת לשמוע שאני נראית פחות מ 38  
4. שמה בקפידות קרם פנים 
5. משקפיים הפכו להיות אקססוריז סקסי ביותר 
6. היציאות עם חברים עברו להיות סביב אוכל ומסעדות 
7. לא מבינה את הסלנג של ילדיי 
8. מבקשת במסעדה להחליש את המוזיקה כדי שאני אוכל לדבר 
9. רכבות הרים עושות לי בחילה 
10. מגדירה מחדש את המילה 'אומץ' 
11. מדברת ללא הפסקה על אוכל בריא 
12. ירוק זה הכתום החדש 
13. מסיבות אייטיז עדיין עושות לי את זה
14. משתמשת בביטוי: נפל לי האסימון... ועוד כמה שפגו תוקף ממזמן 
15. רוב האפליקציות לא עושות לי את זה 
16. עדיין חולמת על הודו 
17. כבר לא מתעסקת במה אהיה שאהיה גדולה 
18. זמן לעצמי, זמן לעצמי - זה ה'ניו מנטרה' 
19. חם לי וקר לי ואין קשר למזג אוויר 
20. אוכלת מתוק וטעים לי 

תרגישו חופשי לעבות את הרשימה. יום מקסים 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה