יום רביעי, 24 בספטמבר 2014

אני מצהירה

מודה מודה מודה אני קצת מושפעת מ'הרשימה' תקראו לזה טרנד, רעיון גאוני ופשוט או וואטאבר- עבורי זוהי פשוט דרך לעשות סדר באינספור אפשרויות אשר נפתחו לפני וכן כן קצת הלכתי לאיבוד. 





אני לא מתכוונת לרשום את כל מה שאני רוצה להגשים ב 400 ימים כי: 

1. תכנונים לטווח ארוך תמיד מלחיצים אותי 
2. למדתי על בשרי שלמציאות יש חוקים משלה ודינאמיות אשר לא תמיד עומדת בקו אחד עם רצונותיי 
3. כי זה רחוק לי מדיי 
4. לא רוצה להתחייב 

נחזור ל'רשימה'. החלטתי לרשום את הרשימה שלי בערב ראש השנה ולהתמקד בדברים אשר אני רוצה להגשים בחודשיים הקרובים: 

אז הנה אני מצהירה: 

1. להתחיל ללמוד טאי צ'י או לחזור לפילאטיס 
2. להתקדם לטיוטה סופית של הספר 
3. לגבש את הרעיון עם ע. ולצאת לדרך (אמן) 
4. להרשם לאחד הקורסים שרציתי (ובלי תירוצים!) 
5. לתרגל כל יום (את יודעת מה) 
6. לתכנן את החופשה הבאה בכריסטמס (את זה אני בטוח מיישמת!!!) 
7. למצוא בית (מעברים בחיים כבר אמרתי?!) 
8. להרחיב את הרשימה בהמשך הדרך ולא רק להשאיר אותה תלויה כ'פוסט' 
9. ללכת לראות הופעות מוזיקה באמסטרדם (נמאס לי לפספס) 







ונחתום בברכת שנה טובה ומתוקה. שנת אושר, בריאות והגשמה. שנה של סיפוק, נחת ושלווה.
שנה של אהבה, נתינה ופרגון לעצמנו קודם כל -  ולאחרים. שנה של כתיבה, יצירה השראה והרבה שמחה. 

רוית 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה