יום חמישי, 28 בפברואר 2013

סיכום חודש.

תאמינו או לא - עבר לו חודש. ווואאאאו.
הנה סיכום קצר של החודש הראשון באמסטרדם:
- אופניים זה כלי הרכב האולטימטיבי. אין דבר יותר כיף מזה. רק לא מומלץ לרכב בשלג.
- אמרו לי אחרת, אבל הולנדים מאד מאד נחמדים. אדיבים ואוהבים לעזור... לפחות לי (-;
- שמש היא דבר חיוני ביותר. היא גורמת לשרירי הפנים פשוט להתמתח ומשנה סדרי עולם. אולי אני מגזימה, אבל חודש ימים בלעדיה ... העולם נראה אחרת. קצת קודר. קצת רציני אבל בהחלט השתדלתי לתחם את זה. שורה תחתונה, תפסיקו להתלונן על מזג האוויר בארץ. הוא מושלם!
***כל מה שכתבתי לגבי השמש רלוונטי גם לגבי הים.
- ענייני נשים: פדיקור. מניקור. למה תמיד סיניות משתלטות על התחום? למה הן אף פעם לא מבינות אנגלית?! ולמה זה תמיד כולל מסז׳ ובארץ לא??? תחשבו על זה. אותו מחיר.
- ילדים. כמה הם משקפים לנו וכמה הם מניעים אותנו וכמה לא פשוט להתחיל מחדש שלא מבינים מילה. הילדים שלי אוהבים אנשים. נקודה. ברור לי שיקח קצת זמן אבל הם יהיו בסדר. נשימות וסבלנות.
- אמסטרדם עיר מרתקת. יש בה כל מה שאני אוהבת: שווקים. תרבות. חיי לילה. אנשים מכל העולם. שופיניג משובח. אוכל משובח (כן כן) והכי חשוב אנשים נחמדים. נעימים.
- אסור לרכב על אופניים לאט ... זה לא עובד. זה כמו שאתם לא תנהגו על איילון במהירות 50 קמ״ש.
- רגוע כאן. רגוע מאד. עבורי זה נפלא. מושלם.
- כולנו משפחה אחת גדולה. שזה מגיע לישראלים אנחנו בהחלט ׳קומונה׳. ׳וואן ביג פמלי׳. תמיד יש את החנות של הישראלי. המסעדה. המקום שמכינים חלות. הזאתי שמכינה את זה וההוא שמביא מוצרים מיוחדים. זה מאד כיף ונוח במיוחד בשלב הנחיתה.
- הולנדית שפה קשה. נרשמתי לקורס אבל אין מצב שאצליח לדבר. פשוט אין. ואני בחורה אופטימית...
- שהכל נורא מסודר הישראלי הולך לאיבוד.
- שהכל נורא מסודר הישראלי מרגיש פחות פראייר והעולם נראה יותר יפה.
- עניין עלות המזון בישראל רק מתבהר לי שעושקים אותנו בארץ. הכל יותר זול כאן ואמסטרדם היא לא עיר זולה. זול משמעותית! אפילו מוצרים שמגיעים מהארץ יותר זולים כאן. הגיוני???
- האוכל כאן מרגש אותי. פשוט מרגש.
- סופ"ש מהמם ותמונות.












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה